Splaiul Unirii nr. 6, clădirea B3A, etaj 4, modul 3, sector 4, București, România
0722.496.967 | 0722.496.968 office@younique.ro

Noutăți lansări 2023

"Antreprenor în 7 pași", ediția a-4-a | Curs de dezvoltare personală

Antreprenor in 7 pasi

Prima ta firmă? Ai deja un business?

Investește în tine și participă
între 21 - 25 februarie 2022 la cursul
"Antreprenor în 7 pași", ediția a-4-a 

 

Cursul îți răspunde la intrebări și te ajută să înțelegi mecanismele din cadrul firmei.

Astfel, am creat 7 module și minim 46 puncte de discuție din cadrul cursului. 

Doar pentru tine, prima ediție a cursului are un rating de 4.8 din 5.

 

 Detaliile cursului:

Modul 1: Am o super idee, ce fac cu ea …

  1. Cum înființez prima mea firmă?
  2. Asociat, administrator sau împuternicit?
  3. Pe ce cod CAEN (activitate) voi activa?
  4. Sediu social și/sau punct de lucru?
  5. Impozit pe venit sau impozit pe profit?
  6. Plătitor de TVA sau nu?
  7. Care sunt documentele firmei?

Modul 2: Cum îmi administrez firma …

  1. Cine are responsabilități administrative în cadrul firmei?
  2. Contabilitate: eu sau un specialist?
  3. Organizarea spațiului de lucru
  4. Am nevoie de avize de funcționare?
  5. Licențe pentru operare (Windows, Office, altele)
  6. Registrul de intrări - ieșiri
  7. Factură, chitanță, bon fiscal (casă de marcat fiscală)
  8. Ordin de plată, extras de cont
  9. Aranjare și arhivare documente
  10. Agenda mea de lucru

Modul 3: Produs, serviciu, promovare și …

  1. Produsul / serviciul meu
  2. Bugetarea timpului pentru livrarea produsului / prestarea serviciului
  3. Am nevoie de promovare?

 Modul 4: Clienți, furnizori, alții …

  1. Cum elaborez o ofertă pentru produsul/serviciul meu?
  2. Cum elaborez un contract?
  3. Cum protejez datele clienților?
  4. Lucrez cu parteneri plătitori sau neplătitori de TVA?
  5. Parteneri (furnizori, clienți, alții …)
  6. Cum transmit informația într-un email de business?
  7. Follow-up cu clienții?
  8. Cum prioritizez proiectele/activitățile?

 Modul 5: Resurse umane, bugetarea timpului …

  1. Ce personal am nevoie, cum angajez?
  2. Limbaj verbal / non-verbal
  3. Activitate de resurse umane, cine?
  4. Dezvoltarea profesională a angajaților
  5. Lucrez la birou sau lucrez de acasă?
  6. Cum să nu depășesc un deadline
  7. Salarizare și bonificații
  8. Citesc, citim?

Modul 6: Bugete, fișiere model …

  1. Cum folosesc la maxim Word și Excel?
  2. Venituri și tipuri de cheltuieli
  3. CRM sau nu?

Modul 7: Strategie, dezvoltare, diverse …

  1. Situații financiare și implicații
  2. Salariu sau dividende
  3. Tipuri de manager
  4. Recomandări clienți și furnizori
  5. Oportunități de finanțare
  6. Ce site-uri urmăresc?
  7. Ce fac după job?

Locație curs: București, Piața Unirii
Perioada cursului: 21 - 25 februarie 2022 (orele 09:00 - 18:00)
Lectorii cursului: Cristina Mateescu | Marius Mateescu | Andreea Mihalache

detalii despre experiența lectorilor regăsești mai jos ...


Preț curs individual:
- 480 lei, reducere de 20%

Oferta de grup: vino cu prietenii tăi la curs și beneficiați de oferta de grup:

- 3 cursanți: 1260 lei (420 lei/cursant), reducere de 30%

- 5 cursanți: 1950 lei (390 lei/cursant), reducere de 35% 


Înscrie-te acum prin email sau prin telefon:
email:    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
telefon:  0733.000.034 | 0722.496.967


Modalități de plată:

(1) Online cu card bancar prin platforma https://www.euplatesc.ro/

 După ce primim de la dvs email cu informațiile solicitate pentru înscrierea la curs, veți primi pe email un link de plată securizat către platforma www.euplatesc.ro prin care puteți plăti cu cardul (detalii mai jos de la www.euplatesc.ro privind plata dvs securizată).

(2) Ordin de plată în contul bancar al Babel Global SRL, CUI 34924065 | J23/2993/2015
OTP Bank SMB | RO97 OTPV 1100 0096 0085 RO01

După ce primim de la dvs email cu informațiile solicitate pentru înscrierea la curs, veți primi pe email factura proformă pentru efectuarea plății în cont bancar.

(3) Numerar, doar pentru SRL, PFA sau I.I.
Emiterea și plata facturii se realizează la sediul nostru din Splaiul Unirii nr. 6, bloc B3A, etaj 4, modul 3, București, sector 4 (zona Piața Unirii). Pe Waze sau Google Maps ne găsiți după destinația Younique Advisers.

Vă rugăm menționați în instrumentul de plată NUMELE PERSOANEI pentru care efectuați plata.


320x100

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Dacă ați ales metoda de plată " Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

 - Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Contact euPlătesc.ro: L-V 08:00-17:00 | 0371 335 807 | 0742 227 253 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


LECTORII CURSULUI:

Cristina Mateescu - Antreprenor |Manager Executiv | Coach

Cristina vine cu o experiență de business de peste 20 ani, a activat în societăți importante cum sunt Deloitte & Touche  (Audit și consultantă de management) ca și Auditor, Murfatlar România (viticultură și vinificație) ca și Expert consultant financiar. În prezent este Manager Executiv și partener la grupul de firme Tipique, din care face parte și Younique Advisers.

A absolvit Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, Master în Contabilitate și Auditul Afacerilor, Master în Managementul proiectelor cu finanțare nerambursabilă. Este Expert contabil, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator de proiecte, Expert achiziții publice.

A elaborat, implementat și decontat peste 300 de proiecte cu finanțare nerambursabilă națională și fonduri europene în domenii diverse de activitate: protecția mediului, energie verde, industrie alimentară, servicii, viticultură și vinificație, agricultură, industrie având în portofoliu proiecte cu peste 100 de milioane de euro atrase pentru investitori. 

Este evaluator acreditat de către Ministerul de Finanțe și Ministerul Fondurilor Europene.

Cristina a instruit peste 300 de persoane, fiind lector la cursurile: Formator, Instructor preparator formare, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte, Competențe antreprenoriale. A fost lector la cursurile organizate pentru British Council, la ACRAFE (Asociația Consultanților din România pentru Accesarea Fondurilor Europene), la cursurile organizate de Younique Advisers SRL.

Este pasionată de dezvoltarea personală. 

Motto:  Astăzi zâmbetul este fericirea care se află chiar sub nasul tău....

 

Marius Mateescu - Antreprenor | CEO | Coach

Marius vine cu o experiență de business de peste 19 ani, a activat în multinaționale importante cum sunt KPMG (Audit și consultantă de management) ca și Auditor, Diageo (FMCG – branduri ca Johnnie Walker, Tanqueray, Guiness) ca și Director Financiar România & Bulgaria, Vodafone (Telecom) ca și Director Asociat. În prezent este Antreprenor și partener la grupul de firme Tipique, din care face parte și Younique Advisers, având ca linii de business consultantă de afaceri și finanțări europene cu peste 100 milioane de euro ca sumă atrasă pentru investitori.

Este membru ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), a absolvit Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, Master în Contabilitate și Auditul Afacerilor. Este Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator de proiecte, Manager de Proiect.

În cadrul proiectelor elaborează modelul de business end-to-end, proiecțiile financiare, structura veniturilor și a costurilor, profitabilitatea firmei. Marius a instruit peste 300 de persoane, fiind lector la cursurile: Formator, Instructor preparator formare, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte, Competențe antreprenoriale. A fost lector la cursurile organizate pentru British Council, la cursurile organizate de Younique Advisers SRL.

Este pasionat de modelări financiare.

Motto:  Școala îți dă răspunsul, apoi îți dă examenul. Antreprenoriatul este altceva … 


Andreea Mihalache – Expert | Senior Consultant | Coach

Andreea vine cu o experiență de business de peste 11 ani, a activat în domeniile consultantă de afaceri și fonduri nerambursabile, marketing și publicitate. În prezent este Senior Consultant la grupul de firme Tipique, și Partener în Younique Advisers. 

Este absolventă a Academiei de Studii Economice din București, Facultatea de Comerț, domeniul Administrarea afacerilor, cu studii aprofundate de Master în același domeniu. Este Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte, Expert achiziții publice, Formator.

A elaborat și implementat proiecte pe diverse programe cu finanțare europeană și națională: PNDR, POR, POC / POSCCE, Comerț-Servicii, Microindustrializare, Start-Up Nation, în numeroase domenii de activitate: agricultură, IT, turism, energie verde, servicii diverse și producție etc.

Este pasionată de cărți ce aduc valoare.

Motto: Nimic nu valorează mai mult decât ziua de azi


 Credit foto banner | https://www.freepik.com/free-vector/business-man-business-woman-with-statistics-bar-gears_4737368.htm


 

FONDURI NERAMBURSABILE

Fonduri jos pe alte pagini

Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul.
Henry David Thoreau

SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR

DETALII

SOLUTIONAREA ONLINE A LITIGIILOR

DETALII